sobota, 2 sierpnia 2014

Serbski Związek Piłki Nożnej,Jens Weißflog,John Elnaugh,Zbigniew Boniek i Heather McPhie

Wysłałam e-mail : 23.05.2014
Dostałam : 30.05.2014
Niestety nie dostałam oryginalnych autografów.


Wysłałam e-mail : 02.06.2014
Otrzymane : 13.06.2014

Jens Weißflog – niemiecki skoczek narciarski reprezentujący NRD oraz Niemcy, czterokrotny medalista olimpijski, dziewięciokrotny medalista mistrzostw świata, dwukrotny medalista mistrzostw świata 

źródło : wikipedia.pl


Wysłałam e-mail : 03.06.2014
Otrzymane : 13.06.2014 

E-mail na który można wysyłać swoją prośbę : John@johnelnaugh.com

Więcej informacji na oficjalnej stronie : http://www.johnelnaugh.com/

Wysłałam e-mail : 05.06.2014
Otrzymane : 13.06.2014 


Zbigniew Kazimierz Boniek – polski piłkarz, trener, działacz sportowy, biznesmen, przez krótki okres selekcjoner reprezentacji Polski w piłce nożnej. Od 26 października 2012 prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
źródło : wikipedia.pl

Wysłałam e-mail : 21.05.2014
Otrzymane : 13.06.2014 
Heather McPhie - amerykańska narciarka dowolna, specjalistka w jeździe po muldach. Startowała dwa razy na igrzyskach olimpijskich, najlepszy wynik zanotowała na igrzyskach w Soczi, gdzie zajęła 13 miejsce w jeździe po muldach.
źródło : wikipedia.pl 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Na jaki adres należy napisać, aby otrzymać autograf Weissfloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zapraszam dopiero zaczynam.
    http://grafykrystiana.blogspot.com/?m=1
    Dodasz? Ja to już zrobiłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Do Serbii pisałaś na ten e-mail office@fss.rs?

    OdpowiedzUsuń
  4. 59 yr old Office Assistant IV Dolph Burnett, hailing from Campbell River enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Video gaming. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a Ferrari 330 TRI/LM Spider. zobacz post

    OdpowiedzUsuń